شرکت خدمات فنی آریا| تخلیه چاه و لوله باز کنی

شرکت خدمات فنی آریا با نیم قرن تجربه در تخلیه چاه و لوله باز کنی با مناسب ترین قیمت در مناطق مختلف تهران و ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه در شمال,جنوب,شرق و غرب تهران

شرکت خدمات فنی آریا| تخلیه چاه و لوله باز کنی

شرکت خدمات فنی آریا با نیم قرن تجربه در تخلیه چاه و لوله باز کنی با مناسب ترین قیمت در مناطق مختلف تهران و ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه در شمال,جنوب,شرق و غرب تهران

بوی بد فاضلاب

Logo

بوی بد فاضلاب


شرکت خدمات فنی آریا
 با توجه به تجربیات در این زمینه راه کارهایی ارائه می دهد برای موضوع بوی بد فاضلاب

اولین موضوع مورد بحث این است که:
چه چیز بوی بد فاضلاب را ایجاد میکند؟
مقصر اصلی این بو سولفید هیدروژن است؛ هر چند در موارد نادر آمونیاک را هم باید مورد توجه قرار داد. بقیه گازهای ذکر شدهبی بو هستند. آستانه بو یا پایین ترین غلظتی از هیدروژن سولفوره که قابل استشمام است رقمی بین یک هزارم و یک صدم قسمت در میلیون است که عددی بسیار کوچک است. برای درک بهتر باید گفت که در یک مقیاس خطی، یک قسمت در میلیون مانند یک سانتیمتر در ده کیلومتر است.

موضوع بعدی این است که:
چگونه گاز فاضلاب وارد منزل میشود؟

تنها راهی که گاز فاضلاب میتواند از آن وارد منزل میشود لوله فاضلاب است. این اتفاق زمانی روی میدهد که در لوله کشی منزل اشتباهی رخ داده باشد. رایج ترین نقص در سیستم لوله کشی وجود زهکشهایی است که شترگلو ندارند؛ مخصوصا زمانی که این زهکشها در زیر زمین یا اتاق تاسیسات باشد. از سال 1970 شهر ماریون یک برنامه ی بازرسی لوله کشی را اجرا کرد و بعد از آن تاریخ به هیچ خانه ای اجازه نداد که به علت نداشتن شترگلو، ایجاد مشکل کنند. اگر خانه شما قدیمیتر است(منظور کشور ما نیست) زهکشهای کف ساختمان شما ممکن است شترگلو داشته باشند و ممکن است نداشته باشند.

راه کار آخر:
برای خارج کردن بوها از خانه چه کار باید کرد؟
بهترین کار این است که مشکل سیستم لوله کشی را پیدا کرده و آن را برطرف نمود. اگر زهکشهای کف ، شترگلو ندارند آن را کارگذاری نمایید؛ زیرا مسدود کردن ساده زهکش عاقلانه نیست. در این حالت آبی که وارد زیر زمین یا اتاق تاسیسات میشود جایی برای رفتن ندارد و به داخل خانه جریان پیدا میکند. در هیچ حالتی یک لوله کش مجرب نمیتواند میانبر زدن سیستم را پیدا کند و توصیه کند که چطور مشکل را با استفاده از راه حلی اختصاصی برطرف نمایید.

رفع بوی بد فاضلاب,تخلیه چاه,لوله بازکنی

دلایل پر شدن چاه فاضلاب

شرکت خدمات فنی آریا


دلایل پر شدن چاه فاضلاب چیست:

علت اصلی گرفتگی های به علت جامداتی است که از طریق لوله های فاضلاب وارد می شود .

گاهی وجود مواد متعددی مثل مو ، پلاستیک ،چربی های متعدد و ... باعث ایجاد لایه ای ضد آب می شود که این لایه ضد آب تمامی بدنه ی کانال چاه را می پوشاند و باعث عدم نفوذ آب در چاه می شود.همین امر باعث پر شدن سریع و متعدد چاه شده و تخلیه آن نیز پر هزینه خواهد بود.

راه حل چیست؟

ما با لایروبی این مواد از چاه و شبکه فاضلاب،کف تراشی چاه فاضلاب و لجنکشی تضمین می کنیم که چاه فاضلاب مانند روز اول کشش خود را بدست بیاورد.لایروبی با نیروی انسانی انجام می شود ، به این صورت که پس از تخلیه چاه فاضلاب ، افراد فنی ما به داخل چاه رفته و لجنها و مواد مانع جذب کف چاه را به بیرون چاه انتقال می دهند.قیمت لایروبی و کف تراشی چاه ، بر اساس مقدار لجن و موادی است که از کف چاه تراشیده شده ولی شرکت خدمات فنی آریا مناسب ترین قیمت را در شهر تهران در اختیار دارد.

لایروبی انواع مختلف دارد که عبارتند از:

لایروبی توسط نیروی انسانی
لایروبی با دستگاه لجن کش با ماشین نیسان
لایروبی توسط دستگاه لجن کش با ماشین خاور
لایروبی و تراش چاه توسط نیروی انسانی
لایروبی رسوب کنی چاه کهنه

شرکت خدمات تاسیسات ساختمانی آریا امیدوار است بتواند با توجه به نیروهای متخصص و با تجربه، خدمات ماندگار و ارزنده ای را به هموطنان عزیز ارائه نماید.

تخلیه چاه

                      Logo

تخلیه چاه

آیا می دانید چاه های فاضلاب جهت جلوگیری از خطرات ریزش ، هر ۵ سال یکبار نیاز به بازدید دارد؟

آیا خطر ریزش چاه را جدی میگیرید؟

آیا می دانید چاه های فاضلاب با گذشت زمان دچار فرسودگی می شوند و دچار حادثه ای ناگوار و ریزش ناگهانی دهانه چاه برای ساکنین آن ساختمان هستند؟

پر شدن چاه فاضلاب نشانه هایی دارد از جمله اینکه این چاه ، چند سال است که تخلیه نشده است.

آیا به تازگی بوی بد فاضلاب در ساختمان می پیچد؟

آیا گرفتگی توالت پیش آمده و آب بالا زده و باز نمی شود؟

آیا نسبت به ماه ها و سالهای پیش، حشرات موزی مثل سوسک در ساختمان بیشتر شده است؟

همه این موارد و موارد دیگر می تواند نشانه این باشد که فاضلاب در حال پر شدن است و یا کاملا پر شده است.

برای تشخیص دقیقتر، همکاران مجرب ما آمادگی حضور در محل (بصورت کاملا رایگان و شبانه روزی) برای مشاوره را دارند.

پس با شماره هایی که ازطریق این سایت در اختیار شما قرار گرفته با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت در جهت رفع مشکل شما برآییم.


شرکت خدمات فنی آریا با نیم قرن تجربه در تخلیه چاه و لوله باز کنی با مناسب ترین قیمت در مناطق مختلف تهران و ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه در شمال,جنوب,شرق و غرب تهران  

http://www.evacuation.ir/