شرکت خدمات فنی آریا| تخلیه چاه و لوله باز کنی

شرکت خدمات فنی آریا با نیم قرن تجربه در تخلیه چاه و لوله باز کنی با مناسب ترین قیمت در مناطق مختلف تهران و ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه در شمال,جنوب,شرق و غرب تهران

شرکت خدمات فنی آریا| تخلیه چاه و لوله باز کنی

شرکت خدمات فنی آریا با نیم قرن تجربه در تخلیه چاه و لوله باز کنی با مناسب ترین قیمت در مناطق مختلف تهران و ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه در شمال,جنوب,شرق و غرب تهران

سند باکس گوگل (Google SandBox)چیست؟

سندباکس گوگل یا Google Sandbox  قبل از هر چیزی یک تئوری تجربی ست .اگر از افرادی هستید که به سئوی سایت خود اهمیت می دهید و یا فروم های تخصصی را مشاهده کرده باشید قطعا با google sandbox مواجه شده اید . برخلاف الگوریتم های پاندا و پنگوئن وبمستران هیچ گاه وجود آن را قبول یا رد نکرده اند .

اگر بخواهیم کاربرد گوگل سندباکس را بگوییم در واقع توضیحی برای پیشرفت کند دامنه های جدید می باشد . بر اساس google sandbox از زمانی که شما یک دامنه را در گوگل راه اندازی می کنید در فاصله بین 1 تا 4 ماه در sandbox گوگل قرار می گیرد تا از کیفیت محتوایی که شما درون سایت قرار می دهید مطمئن شود و زمینه اصلی تخصص و کار شما را مشخص نماید .

سند باکس گوگل را می توان همان زمین های شنی نامید که کودکان 1 تا 4 سال را در آن قرار می دهند تا در امنیت کامل به بازی با دوستان خود بپردازند . دلیل استفاده از این عبارت این است که سندباکس گوگل برای دامنه های خردسال و نوپا فعال می شود .

چه زمانی سایت شما از سندباکس خارج می شود؟

درست زمانی که گوگل نسبت به سایت شما و محتوای آن شناخت کافی پیدا کرد از سندباکس خارج می شود و در جایگاه اصلی خود قرار می گیرد . البته شما می توانید این زمان را کاهش دهید . اگر می پرسید چگونه ؟ به شما باید بگوییم که شما با تولید محتوای با کیفیت می توانید این زمان را کمتر کنید با فعالیت در شبکه های اجتماعی و همچنین کسب لینک های معتبر و مرتبط .

کاربرد سندباکس گوگل در چیست؟

سند باکس از اوایل سال 2004 و با تغییرات اساسی که در الگوریتم های گوگل پیدا شد و با هدف جلوگیری از پیشرفت سایت های اسپمر انجام شد . با این روش دیگر نمیتوان سایت های جدید را به سرعت در صفحه اول نتایج گوگل نشان داد و با امتحان کردن استراتژی های جدید الگوریتم های گوگل را فریب داد .

در صورت مشاهده بازدید از سایت خود در یک روز که به یک میزان دوبرابری رسیده اید می توانید متوجه شوید که در آن زمان دیگر در سند باکس گوگل قرار ندارید و از آن خارج شده اید .

به این نکته توجه داشته باشید که سندباکس گوگل را جزو الگوریتم های تنبیهی قرار ندهید و به آن معنی اسپم شناخته شدن سایت شما را قرار ندهید، سند باکس در واقع راهی برای جلوگیری از رشد قارچ گونه اسپمرها در فضای اینترنت است. البته قرار گرفتن در سندباکس گوگل برای همه سایت ها نیست و سایت های زیادی هستند که با این مشکل مواجه نمیشوند.

از کجا می توان فهمید که در سند باکس گوگل قرار داریم ؟

قبل از هر چیزی با قرار دادن site: آدرس دامنه مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید . اگر هیچ نتیجه ای را نیافتید این به این معنی است که گوگل به طور کلی سایت شما را ایندکس نکرده است و احتمال بازدید کاربر از سایت شما وجود ندارد اما اگر گوگل صفحاتی که مد نظر شما می باشد را ایندکس کرده باشد اما جایگاه خوبی برای کلمات کلیدی تان ندارید یعنی اینکه شما در سند باکس قرار گرفته اید .

 از سوالاتی که وبسمتران اغلب می پرسند این است که چرا سایت من در یک اول که سایت راه اندازی شد جایگاه مناسبی داشته اما به یکباره افت کرده است ؟

 در اصطلاح ماه عسل گوگل که به آن google honeymoon  نیز گفته می شود برای سایت هایی که تازه تاسیس شده اند و یا حتی سایت هایی که قدیمی هستند اما صفحات جدیدی دارند نیز صدق می کند . 

در زمان ماه عسل گوگل شما خیلی سریع می توانید به یک جایگاه بالا در گوگل دست پیدا کنید اما در این مدت روبات های گوگل برخورد کاربران را با سایت شما و یا حتی ضریب بازگشت شما را مورد بررسی قرار می دهند که رتبه نهایی سایت شما را تاثیر خواهند داشت .

تفاوت آنلاین مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در چیست

اصطلاحاتی که در تجارت الکترونیک استفاده می شود، شباهت زیادی به یکدیگر دارد. متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کنند به این تفاوت و تمایزها کاملا واقف هستند. با این وجود افرادی که به تازگی فعالیت خود را در فضای اینترنتی آغاز کرده اند، ممکن است نسبت به این تفاوت ها اطلاع چندانی نداشته باشند. از جمله این اصطلاحات «آنلاین مارکتینگ» و «دیجیتال مارکتینگ» است که گاهی به جای یکدیگر استفاده می شوند. در حالی که میان این دو اصطلاح تفاوت زیادی وجود دارد. در زیر به این تفاوت ها می پردازیم.

 

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به مجموعه از فرآیند های فروش محصولات گفته می شود که چندین روش را در بر می گیرد. در دیجیتال مارکتینگ، اینترنت و فضای مجازی تنها یک روش برای فروش محصولات محسوب می شود. به عبارت دیگر، روش های بازاریابی، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق سه کانال اینترنت، تلویزیون و تلفن همراه صورت می گیرد. در زیر هر یک از این روش ها را بررسی می کنیم.

 

1-      دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی

بزرگترین شبکه تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ، اینترنت است. در این روش محصولات و خدمات به شکل گسترده ای تبلیغ و معرفی می شوند. مشتریان و مصرف کنندگان نیز در سطح وسیع می توانند به راحتی به اطلاعات و داده هایی که با استفاده از روش دیجیتال مارکتینگ در اینترنت منتشر شده است، دسترسی پیدا کنند.

2-      دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات تلویزیونی

متداول ترین روش تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ استفاده از تلویزیون می باشد. این رسانه به دلیل داشتن مخاطبان از تمامی اقشار جامعه، می تواند به راحتی به هدف مورد نظر دست پیدا کند. در روش اینترنتی به امکانات خاصی نیاز است. در حالی که در این روش، مصرف کننده ها حتی در دورترین نقاط روستایی و با هر سطح سوادی به راحتی تبلیغات را دریافت کنند.

3-      دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات تلفنی

استفاده از پیامک ها و ارسال آنها در حجم انبوه یکی از جدیدترین روش های تبلیغات محسوب می شود. در این روش باید نام تجاری محصولات به صورت تک تک به مشتریان ارسال شود. از جمله مزایای این روش، تاثیرگذاری یکباره بر مشتریان است. اما این روش نباید به صورت مداوم و پیوسته باشد. زیرا موجب دلزدگی مصرف کنندگان از حجم زیاد پیامک ها می شود.

 

آنلاین مارکتینگ

در حالی که دیجیتال مارکتینگ دربرگیرنده انواع روش های بازاریابی نوین می باشد، آنلاین مارکتینگ تنها روش اینترنتی را در بر می گیرد. به همین دلیل می توان گفت بین این دو روش رابطه عموم و خصوص من وجه برقرار است. آنلاین مارکتینگ یکی از روش های جدید بازاریابی که در زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ قرار دارد. در این روش اینترنت و فضای مجازی به عنوان تنها کانال اصلی برقراری ارتباط با مشتریان می باشد.

در روش آنلاین مارکتینگ سئو وب سایت ، وبلاگ و شبکه های اجتماعی سه گونه متفاوت برای تبلیغ و بازاریابی می باشد. طراحی وبسایت اختصاصی محل اصلی فعالیت آنلاین مارکتینگ است که می تواند به صورت یک سایت ساده و یا فروشگاه اینترنتی طراحی شود. وبلاگ ها محیطی برای ارائه اطلاعات و داده های جدید به مشتریان می باشد و شبکه های اجتماعی نیز محلی برای تبلیغ و بازاریابی به صورت ساده و کم حجم هستند.

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ به استفاده از رسانه های جدید در دنیای تجارت اطلاق می شود . در واقع به تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول ، خدمات و برندها و همچنین بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت می گیرد . بر خلاف بازاریابی سنتی در دیجیتال مارکتینگ مشتریان بیشترین از اهمیت بیشتری برخوردارند . به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ایمیل ، وب سایت ، شبکه های اجتماعی سعی در تحلیل رفتار مشتری دارند تا بتوانند تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از مشتریان انجام دهند تا بتوانند بیشتر ین بازخورد را داشته باشند .

در اینجا نام چند نمونه بازاریابی که به بازاریابی اینترنتی مرتبط هستند به طور خلاصه آورده میشود .

بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای : این بازاریابی بر این اساس بنا شده است که به جای اینکه فروشنده به دنبال مشتری باشد مشتری به دنبال فروشنده می باشد و از طریق روش های مختلف مانند بهینه سازی سایت ، بازاریابی محتوا و ... وب سایت شما بتواند مخاطب هدف را به سمت خود جذب کند .

بازاریابی چریکی : در این مدل بازاریابی از روشهای خلاقانه جهت معرفی محصول استفاده می شود به گونه ای که توجه اورا جلب کند و باعث شود که مشتریان در مورد برند شما با یکدیگر گفتگو کنند را بازاریابی چریکی می نامند .

بازاریابی ویروسی : با گسترش شبکه های اجتماعی و استفاده روز افزون مردم از آن و افزایش اهمیت رسانه های اجتماعی تبلیغات به صورت دهان به دهان و به اشتراک گذاشتن رسانه های اجتماعی توسط افراد از اهمیت بالایی برخوردار است .

 

بازاریابی ایمیلی : در واقع به استفاده از ابزار ایمیل جهت اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با مخاطبین از اهمیت بالایی برخوردار است . به همین دلیل است که ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی و تکنیک های مختلف ایمیل می توانند با ایجاد صفحات فرود مختلف به موفقیت شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ کمک زیادی کنند .

مبلمان های اداری محیط آرا با محصولات متنوع و قیمت متناسب

محیط آرا ارائه دهنده  انواع مبلمان اداری ، میز اداری ، میز مدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارشناسی ، پارتیشن اداری ، فایلینگ اداری و ... می باشد . محصولات مبلمان اداری محیط آرا بسیار متنوع می باشد و در رنگ و طرح متفاوت می باشد.

میزهای کارشناسی

میز کارشناسی وودآل تیپ 3215

 

 

اندازه‌ها:  (1500~2000)L x (650~900)W x 750H mm

کاربرد:  مناسب برای دفاتر سرپرستی و کارشناسی

قیمت انواع میز کارشناسی با طرح ها و رنگ ها مختلف با محیط آرا

ویژگی‌ها:  دارای 3 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، دارای جای کیس رایانه با امکان دسترسی آسان به پشت کیس و محل مناسب جابه جایی هوا با یک کشو در قسمت بالائی، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، 2 بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

 

 

میز کارشناسی متاوود تیپ 3323

 

 

اندازه‌ها:  (1250~1800)L x (1400~1600)W x 750H mm

میز کارشناسی متاوود محیط آرا با کار برد و ویژگی هایی چون

کاربرد:  مناسب برای دفاتر سرپرستی و کارشناسی

ویژگی‌ها:  دارای 3 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، دارای پایه فلزی با استحکام بالا و آ‌بکاری کروم، امکان نصب کیس هلدر آویز در قسمت زیر صفحه میز با قابلیت دسترسی آسان به پشت کیس، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، 2 بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

انواع میز اداری محیط آرا شامل چه مواردی می باشد ؟

میز اداری شامل تمام موارد ضروری در جهت استفاده از موارد مهم هر سازمان و ارگان می باشد . اما بسیاری از مدیران برای انتخاب میز اداری خود دچار مشکل می شوند و بسیار وسواسی عمل می کنند مخصوصا اگر شرکت یا سازمان دارای بخش های مختلفی باشد و مدیر شرکت برای انتخاب مبلمان اداری شرکت باید نهایت دقت را داشته باشد .

میز اداری خوب باید علاوه بر قیمت مناسب دارای خصوصیاتی باشد انتخاب درست یک میز اداری که شامل میز مدیریت ، میز کارشناسی و میز کارمندی ، میز جلسه و ... می باشد . در واقع میز اداری باید به نسبت سمت و موقعیت کسی که می خواهد از میز استفاده نماید انتخاب شود .

انواع میز اداری محیط آرا

میز مدیریت ، میز معاونت ، میز کارشناسی ، میز اپراتوری و کارمندی ، میز کنفرانس ، میز منشی ، کانتر بانکی ، میز سایتی و کال سنتر ، ویترین و کتابخانه های مدیریت ، کتابخانه اداری و کمدهای بایگانی

 

کاربرد میزاداری محیط آرا برای اتاق مدیریت

سایز و رنگ میز مدیریت باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد . میزهای مدیریت دارای کاربری متفاوتی می باشد و آنهم به این دلیل است که مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما به دلیل اینکه ساعت بیشتری را پشت میزهای مدیریتی می نشینند باید میز و صندلی مدیریتی بسیار راحت باشد .

 

کاربرد میز اداری محیط آرا برای اتاق کارمندان

میز کارکنان باید دارای ویژگی هایی از جمله داشتن کشو جهت نگهداری اسناد و مدارک می باشد . میز کارکنان باید در هنگام طراحی جایی برای قراردادن کامپیوتر و لپ تاپ داشته باشد .

میز اداری محیط آرا برای اتاق کنفرانس

اصولا ساخت قیمت میز کنفرانس برای اتاق کنفرانس باید با توجه به محیط آن شرکت و اندازه آن اتاق انجام شود .