شرکت خدمات فنی آریا| تخلیه چاه و لوله باز کنی

شرکت خدمات فنی آریا با نیم قرن تجربه در تخلیه چاه و لوله باز کنی با مناسب ترین قیمت در مناطق مختلف تهران و ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه در شمال,جنوب,شرق و غرب تهران

شرکت خدمات فنی آریا| تخلیه چاه و لوله باز کنی

شرکت خدمات فنی آریا با نیم قرن تجربه در تخلیه چاه و لوله باز کنی با مناسب ترین قیمت در مناطق مختلف تهران و ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه در شمال,جنوب,شرق و غرب تهران

کاربردهای انرژی بیوگاز

در بخش های قبلی در مورد اهمیت انرژی بیوگاز و مسائل حاشیه ای مرتبط با مشکلات روزمره بسیاری از افراد مانند تخلیه چاه، لوله بازکنی، رفع بوی بد فاضلاب و غیره مطالبی را جهت آشنایی هر چه بیشتر شما علاقه مندان به این موارد آوردیم. اکنون در اینجا در مورد یک فاکتور مهم یعنی کاربرد انرژی بیوگاز بحث می کنیم:

گاز حاصل از فرآیند تولید بیوگاز بی‌رنگ، بی‌بو و در حین سوختن بدون دود است. از انرژی بیوگاز در موارد گوناگونی استفاده می‌شود:


-ایجاد حرارت: یک مترمکعب بیوگاز حدود 5200 - 6500 کیلوکالری انرژی آزاد می‌کند و یک مترمکعب بیوگاز برای پخت 3 وعده غذایی یک خانواده ۶ نفره کافی است.
-سوخت مکمل برای موتورهای احتراق داخلی: بیوگاز می‌تواند به عنوان جایگزین مواد سوختی مانند بنزین و گازوئیل در موتورها به کار برود. در عملیاتی مانند کشیدن آب از چاه‌ها، در دستگاه‌های شالیکوبی، آسیاب‌ها و… می‌توان از این منابع انرژی در موتورها استفاده کرد.
-تولید نیروی برق: از انرژی بیوگاز مانند اغلب انرژی‌ها می‌توان در تولید الکتریسیته استفاده کرد.
-مواد اولیه صنایع شیمیایی: بیوگاز دارای حدود 65 درصد متان و 35 درصد دی‌اکسیدکربن است که این گازها می‌تواند به عنوان مواد اولیه در تولیدشناخت بیشتر انرژی بیوگاز فرآورده‌های شیمیایی به کار رود.به عنوان مثال از این گازها برای ساختن سیلیکات‌های اکسی، حلال‌های مختلف، خنک‌کننده‌ها، حشره‌کش‌ها، دی‌کلرومتان (ماده اولیه برای تولید مواد پاک‌کننده چربی‌ها)‌، مواد با قابلیت نفوذ بالا، فیلم‌های عکاسی و…. استفاده کرد. 
-تولید کود اکسی: پس از انجام عمل تخمیر و تولید بیوگاز، فضولات باقیمانده به عنوان کود غنی و مناسب برای کشاورزی به کار می‌روند. این کود برخلاف کودهای حیوانی تازه، فاقد بو بوده و آلودگی محیط‌زیست را به دنبال ندارد، حجم کمتری اشغال می‌کند، بذر علف‌های هرز و انگل‌های جانوری آن از بین می‌رود و هیچ جاذبه‌ای برای رشد پشه و مگس و سایر آفات ندارد.

فواید دیگر انرژی بیوگاز: 

-کمک به بهداشت محیط‌زیست: یکی از نکات مثبت دیگر استفاده از این انرژی به وجود آمدن محیط بهداشتی و سالم، آلوده نشدن آب‌های مصرفی و جلوگیری از شیوع بیماری‌های انگلی در مکان‌های مورد استفاده است.
-کمک به حفظ پوشش گیاهی: با تولید بیوگاز سوخت مورد نیاز انسان تامین شده و دیگر نیازی به قطع درختان و پوشش گیاهی نیست. از عواملی که باعث می‌شوند استفاده از انرژی بیوگاز زیان‌آور باشد می‌توان به مواردی همچون کار با سیستم بیوگاز توسط افراد غیرمتخصص و بی‌تجربه و اسیدی‌شدن خاک‌های منطقه اشاره کرد که البته با برنامه‌ریزی در زمان معین و صرف هزینه‌های لازم قابل جبران هستند
.


جهت اطلاعات بیشتر در زمینه های نام برده و همچنین نصب ایزوگام و قیرگونی به وب سایت ما مراجعه بفرمایید.


http://www.evacuation.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.